۱۳۸۹ مهر ۲۵, یکشنبه

کاریکلماتور 202

خط کش نوعی صافکار است.
خط کش به دست می گرفت تا حرف راست بزند.
سرچشمه : کاریکلماتور ناب

۱ نظر:

amirtanha2009 گفت...

دعوت به نهضت کاریکلماتور





روحیه طنز و نطنز را همه داریم، پیمانه هایمان فرق می کند و زورمان، که چقدر بتوانیم پیمانه مان را پر کنیم. جملات طنز و نطنز را که می شنویم یا می خوانیم یکی فقط نگاه معناداری می کند (شاید نگاه عاقل اندر سفیه)، دیگری لبخندی بر لب می آورد، سومی به دام خنده می افتد و چهارمی قهقهه سر می دهد. حکایت پنجمی و ششمی هم می تواند متفاوت باشد یا تکراری. شما چطور هستید؟ چند تا کاریکلماتور بخوانید گره از ابرویتان باز می شود یا سر پر شورتان را تکان می دهید؟

شک ندارم جملات طنز و نطنز را که می خوانید یک جایتان را قلقلک می دهد. از چشم هایتان معلوم است. نوری درخشان در آنها وجود دارد که در پرتو همان ها، این سطور را می نویسم. بیشتر مواقع خودتان را دست کم می گیرید ولی دیگر کافیست. قدم جلو بگذارید، کشتی بگیرید، شمشیربازی کنید، بعضی ها را بزنید و برخی دیگر را مورد لطف و نوازش خودتان قرار دهید.



از هیچ چیز نترسید. جریمه اش با من. به نهضت کاریکلماتور بپیوندید. کاریکلماتورهایتان را به هر سبک و سیاقی که دوست دارید و می پسندید بنویسید و برایم در قسمت نظرات وبلاگ کاریکلماتور ناب به نشانی www.karikalamatornab.persianblog.irبگذارید یا اگر تعدادشان زیاد است یا به هر دلیل نمی خواهید به دست دیگری بیفتد ایمیل amirtanha2009@gmail.com بزنید. زحمت بکشید و مختصری از مشخصات شخص شخیص خودتان و یک راه تماس (نشانی، تلفن، موبایل، ایمیل) را هم اضافه بفرستید تا مجموعه ای از شاهکارهای منتخب را در همین باقیماندة عمر با ذکر یاد گرامی شما بچاپم. بدان امید که در آینده ای نزدیک، جرات چاپیدن مجموعه کاریکلماتورهای خودتان را پیدا کنید و آن وقت، شما از من دعوت کنید. خدا را چه دیدید، شاید یک اجر مادی و دنیوی هم نصیبتان شد.

آهای . . .، حریف می طلبم. حریف هر چه قَدَرتر، نهضت کاریکلماتور پربارتر.

در ضمن از تمامی اساتید، صاحبان قلم و اندیشه، همکاران، دانشجویان، محصلین، آزادمردان، آزاده زنان، و کلیه افراد در تمامی صنوف خواهشمندم نظرات ارشادی، اصلاحی، انتقادی، تشویقی، تخریبی، با حب و بغض، با صفای باطن، با بدجنسی، از روی ترحم یا هر گونه نظر دیگر را از هر مرام و مسلک و مذهب و آئین و سن و جنس زحمت کشیده و برایم نوشته یا ایمیل نمایید. یاری سبزتان می تواند پیش از آنکه دستم از دنیا کوتاه شود یک خدا بیامرزی برای کاریکلماتور به بار بیاورد تا حداقل در آن دنیا فقط جوابگوی گناهان دیگرم باشم. پیشاپیش تشکر و قدردانی می نمایم.